Model chytré domácnosti pro podporu výuky informatiky na ZŠ – Martin KUDA
Martin KUDA
Bachelor's thesis
Model chytré domácnosti pro podporu výuky informatiky na ZŠ
A smart home model to support the teaching of computer science in primary schools
Anotácia:
Tato bakalářská práce pojednává o využití technologií chytré domácností na školách ke zlepšení výukového prostředí a rozvíjením algoritmického a informatického myšlení u žáků 2. stupně základní školy. Technologie inteligentní domácnosti umožňuje automatizaci a dálkové ovládání různých systémů, včetně osvětlení, vytápění a chlazení, zabezpečení a audiovizuálního vybavení. Začleněním těchto systémů do …viacAbstract:
This bachelor thesis discusses the use of smart home technologies in schools to enhance the learning environment and develop algorithmic and computational thinking in primary school students in Key Stage 2. Smart home technology enables automation and remote control of various systems including lighting, heating and cooling, security and audio-visual equipment. By incorporating these systems into the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Bc. Libor Klubal, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUDA, Martin. Model chytré domácnosti pro podporu výuky informatiky na ZŠ. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Information and Communication Technologies with Focus on Education / 3-ict-tev
Práce na příbuzné téma
-
Úlohy za účelem rozvoje algoritmického myšlení pro děti předškolního věku
Martin ZÁRUBA -
Analýza pádů jezdců a koní a výskyt zranění a fatalit koní v dostihovém provozu v České republice a ve světě
Veronika Řeháčková -
Projektová a integrovaná tematická výuka na 1. stupni ZŠ: Putování po hradech a zámcích
Kristýna Cankovová -
Rodiné vztahy v románech Pýcha a Předsudek a Rozum a Cit Jane Austenové
Eliška Čadová -
Mezipředmětové vztahy na úrovni plánovaného kurikula ve vzdělávacích oblastech Matematika a její aplikace a Člověk a svět práce.
Petr BARTOŇ -
Průřezové téma "Člověk a svět práce" a jeho implementace do ŠVP konkrétní SOŠ
Veronika Studená Pešinová -
Projektové vyučování ve 4. ročnících na ZŠ v Praze a v malotřídní škole se zaměřením na matematiku, český jazyk a člověk a jeho svět
Anna KAVUROVÁ -
Průřezové téma Člověk a svět práce a jeho aplikace ve výuce praktického vyučování na středních odborných školách
Lenka Buchar