John Love Joy Sahaya Raj

Master's thesis

Identification of Consumer Attitudes Towards the Brand of Biscuits in the Indian Market

Identification of Consumer Attitudes Towards the Brand of Biscuits in the Indian Market
Abstract:
Cílem diplomové práce je zjistit postoje spotřebitelů generace Y a generace Z ke značce sušenek na indickém trhu a objasnit faktory ovlivňující chování spotřebitelů. Práce začíná teoretickými východisky řízení značky a spotřebitelského chování. Ve druhé části je představena charakteristika indického trhu se sušenkami. Následuje vysvětlení metodiky sběru dat. Poté jsou analyzovány výsledky výzkumu. …more
Abstract:
The diploma thesis aims to identify consumer attitudes of Generation Y and Generation Z towards the brand of biscuits in the Indian market and to clarify the factors influencing consumer behaviour. The thesis starts from the theoretical issues of brand management and consumer behaviour. In the second part, the characteristic of Indian biscuit market is presented. The following is an explanation of …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2024
  • Supervisor: Šárka Velčovská
  • Reader: Milena Lahutová

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita Ostrava