Identification of Consumer Attitudes Towards the Brand of Biscuits in the Indian Market – John Love Joy Sahaya Raj
John Love Joy Sahaya Raj
Diplomová práce
Identification of Consumer Attitudes Towards the Brand of Biscuits in the Indian Market
Identification of Consumer Attitudes Towards the Brand of Biscuits in the Indian Market
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjistit postoje spotřebitelů generace Y a generace Z ke značce sušenek na indickém trhu a objasnit faktory ovlivňující chování spotřebitelů. Práce začíná teoretickými východisky řízení značky a spotřebitelského chování. Ve druhé části je představena charakteristika indického trhu se sušenkami. Následuje vysvětlení metodiky sběru dat. Poté jsou analyzovány výsledky výzkumu. …víceAbstract:
The diploma thesis aims to identify consumer attitudes of Generation Y and Generation Z towards the brand of biscuits in the Indian market and to clarify the factors influencing consumer behaviour. The thesis starts from the theoretical issues of brand management and consumer behaviour. In the second part, the characteristic of Indian biscuit market is presented. The following is an explanation of …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/155002
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2024
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Milena Lahutová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SAHAYA RAJ, John Love Joy. \textit{Identification of Consumer Attitudes Towards the Brand of Biscuits in the Indian Market}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/4km6o8/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Changes in consumer behavior due to Corona virus pandemic
Shadrach Kwesi Amankwatia Gyimah -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
Impact of green marketing on consumer behaviour
Alvin George Kumbalandhanam -
A Cross-Cultural Analysis of Consumer Behaviour on the Indian and Czech Beer Markets
Bineesh Bino -
Consumer attitudes towards edible insects in Ghana
NICHOLAS GANYO AMENUKU -
Values and value orientations: A comparative study of Generation X and Generation Y in Russia and the Czech Republic
Valeriya Kuzmich