Loreal as an Employer of Choice for a Male Target Group – Barbora Sádlová
Barbora Sádlová
Master's thesis
Loreal as an Employer of Choice for a Male Target Group
L'Oréal as an employer of choice for the male target group
Abstract:
Práce si klade za cíl zmapovat, jakým způsobem vnímají muži, kteří studují na VŠE nebo jsou jejími čerstvými absolventy, společnost L'Oréal jako zaměstnavatele. Na základě skupinové diskuze bylo zjištěno, že společnost L'Oréal je považována za lídra ve svém oboru, který se snaží přizpůsobit době, díky tomu je velmi flexibilní a má vysoké náborové potřeby. Na druhé straně je společnost L'Oréal vnímána …moreAbstract:
The research maps out the perception of L'Oréal as an employer by the male VŠE students and fresh graduates. Based on the focus group with the male target group, L'Oréal is on one hand seen as a leader in its industry, with a lot of flexibility and desire to hire, on the other, as a female-oriented company that neglects its employees. The research also investigates on the tools which could help L'Oréal …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 11. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73978
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2018
- Supervisor: Daniela Pauknerová
- Reader: Tereza Králová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73978
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / International Management
Theses on a related topic
-
Employer of a choice pro generaci millennials
Leontina Krchňáková -
Assesment of Market Potential of 3D Body Scanners within the Target Group of 3D Print Stores
Julian Martini -
Personální marketing a employer branding
Kateřina Fuková