Loreal as an Employer of Choice for a Male Target Group – Barbora Sádlová
Barbora Sádlová
Diplomová práce
Loreal as an Employer of Choice for a Male Target Group
L'Oréal as an employer of choice for the male target group
Anotace:
Práce si klade za cíl zmapovat, jakým způsobem vnímají muži, kteří studují na VŠE nebo jsou jejími čerstvými absolventy, společnost L'Oréal jako zaměstnavatele. Na základě skupinové diskuze bylo zjištěno, že společnost L'Oréal je považována za lídra ve svém oboru, který se snaží přizpůsobit době, díky tomu je velmi flexibilní a má vysoké náborové potřeby. Na druhé straně je společnost L'Oréal vnímána …víceAbstract:
The research maps out the perception of L'Oréal as an employer by the male VŠE students and fresh graduates. Based on the focus group with the male target group, L'Oréal is on one hand seen as a leader in its industry, with a lot of flexibility and desire to hire, on the other, as a female-oriented company that neglects its employees. The research also investigates on the tools which could help L'Oréal …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 11. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73978
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2018
- Vedoucí: Daniela Pauknerová
- Oponent: Tereza Králová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73978
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Employer of a choice pro generaci millennials
Leontina Krchňáková -
Assesment of Market Potential of 3D Body Scanners within the Target Group of 3D Print Stores
Julian Martini -
Personální marketing a employer branding
Kateřina Fuková