Práva a povinnosti spotřebitele v právní úpravě a praxi ČR – Dominika Najmanová
Dominika Najmanová
Diplomová práce
Práva a povinnosti spotřebitele v právní úpravě a praxi ČR
Legislation and practise of rights and obligations of consumer in Czech Republic.
Anotace:
Tato práce se zabývá legislativní úpravou práv a povinností spotřebitele, ale také praxí spotřebitelů z hlediska tohoto tématu. Práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická a je zaměřena na vysvětlení základních pojmů, legislativní úpravu práv a povinností spotřebitelů, ale i obchodníků, dále se zabývá spotřebitelskými smlouvami, ochranou spotřebitele v rozhodčím řízení, nekalými praktikami …víceAbstract:
This thesis deals with legislative regulation of rights and obligations of consumer and also practise. Thesis is divides into two main parts. First theoretical part is focused on explanation of basic concepts, legislative regulation of rights and obligations of consumer and contracter, consumer's contracts, protection of consumer in arbitration, sharp practises, warranty periods and complaints. In …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ivana Hájková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Práva a povinnosti spotřebitele v právní úpravě a praxi ČR
Dominika Karvánková -
Práva a povinnosti spotřebitele v právní úpravě a praxi v ČR
Petra Pracná -
Práva a povinnosti spotřebitele v právní úpravě a praxi ČR
Zuzana Slámová -
Práva a povinnosti spotřebitele
Rostyslav Senchuk -
Práva a povinnosti spotřebitele v právní úpravě a praxi ČR
Linda Frauenterková -
Klamavá reklama v současné rozhodovací praxi
Viktor Šelle -
Klamavá reklama v marketingu a její dopad na spotřebitele
Zuzana Reňáková -
Nekalosoutěžní reklama a její vliv na spotřebitele
Michaela Filipiecová
Název
Vložil
Vloženo
Práva