SWOT analýza současné situace firmy a marketingových komunikací – Martina DUŠKOVÁ
Martina DUŠKOVÁ
Bachelor's thesis
SWOT analýza současné situace firmy a marketingových komunikací
SWOT analysis of the current situation of the company and its marketing communications
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá SWOT analýzou současné situace firmy Dřevotvar družstvo a jejími marketingovými komunikacemi. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmů týkajících se marketingového strategického plánování, SWOT analýzy, marketingových komunikací a komunikačního mixu. Jsou zde definovány i pracovní hypotézy práce. Praktická část práce obsahuje SWOT analýzu firmy Dřevotvar družstvo …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the SWOT analysis of the current situation in the company Dřevotvar družstvo a its marketing communications. Teoretical part focuses on a concept definition dealing with marketing strategy planning, SWOT analysis, marketing communications and promotional mix. Hypothesis are also included. Practical part contains SWOT analysis of the company - Dřevotvar družstvo and the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2011
Identifier:
18743
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DUŠKOVÁ, Martina. \textit{SWOT analýza současné situace firmy a marketingových komunikací}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Available from: https://theses.cz/id/4l0i0n/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DUŠKOVÁ, Martina. SWOT analýza současné situace firmy a marketingových komunikací. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Návrh komunikačního mixu pro spořitelní a úvěrní družstvo Akcenta
Michaela Konůpková -
Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu
Miroslav Kopecký -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Veronika Kubínová -
Finanční analýza Sconto Nábytek, s.r.o.
Kamila Adamová -
Finanční analýza podniku JELÍNEK - výroba nábytku s.r.o.
Lukáš Beran