Učitelovy strategie rozvoje klíčových kompetencí u dětí předškolního věku – Tamara KAJFOSZOVÁ
Tamara KAJFOSZOVÁ
Bachelor's thesis
Učitelovy strategie rozvoje klíčových kompetencí u dětí předškolního věku
Teacher development strategies of key competencies of preschool children
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na učitelovy strategie rozvoje klíčových kompetencí dětí předškolního věku. Teoretická část je zaměřena na osobnost učitele, strategie, na klíčové kompetence a rozvoj komunikace a řeči. Empirická část se zaměřuje na komunikativní kompetence a učitelovy strategie, které používá. Cílem bakalářské práce je vymezení učitelových strategií, které používá k rozvoji klíčových kompetencí …viacAbstract:
The thesis is focused on the teacher's strategies of development of key competencies of preschool children. The theoretical part is focused on personality of teacher, strategy, key competencies and the development of communication and speech. The empirical part focuses on communicative competencies and teacher strategies used. The aim of this thesis is specification of the teacher strategies used to …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013
Zverejniť od: 15. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2013
- Vedúci: Mgr. Dominika Stolinská
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAJFOSZOVÁ, Tamara. Učitelovy strategie rozvoje klíčových kompetencí u dětí předškolního věku. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Pedagogy / Teaching kindergarten
Práce na příbuzné téma
-
Interkulturní komunikativní kompetence a její rozvíjení v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ
Jana Zerzová -
Rozvoj komunikativní klíčové kompetence ve výuce anglického jazyka
Klára Šlapalová -
Vliv simulační výuky studentů oboru Zdravotnický záchranář a dalších nelékařských oborů na klíčové kompetence
Andrea Hudáčková -
Osobnost učitele dospělých
Dagmar Vechterová -
Osobnost učitele a syndrom vyhoření v jeho povolání
Petr Šebela -
Osobnost učitele na střední škole
Ivana Kopecká -
Osobnost učitele praktického vyučování a jeho vliv na rozvíjení pozitivního vztahu k práci a danému oboru
Jitka Wallererová -
Osobnost učitele - učitel jako motivační faktor pro romské žáky
Jiřina MACHALÍK SKOPALOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva