Reklamy na doplňky stravy a jejich etičnost – Bc. Martin Adámek
Bc. Martin Adámek
Bakalářská práce
Reklamy na doplňky stravy a jejich etičnost
Advertisements for food supplements and ethics of advertising
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na téma Reklamy na doplňky stravy a jejich etičnost. Je rozdělena do tří částí: teoretické, analytické a návrhové. První část se zabývá definicemi pojmů reklamy, doplňků stravy a etiky. Druhá část rozebírá vybrané doplňky a jejich reklamy. Třetí část navrhuje, jak přizpůsobit problémové reklamy, aby vyhověly platné legislativě a také z pohledu etiky. Práce obsahuje …víceAbstract:
This bachelor’s dissertation is focused on advertisements for food supplements and their attitude towards ethics . It is divided into three parts : the first is theoretical, the second is analytical and the third part proposes possible alternatives. The first part deals with definitions and concepts of advertising supplements and ethics. The second part discusses selected supplements and advertising …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12334/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ADÁMEK, Martin. \textit{Reklamy na doplňky stravy a jejich etičnost}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/4l8j73/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Používají dospělí sportovci doplňky stravy účelně?
Jan Konvička -
Doplňky stravy u dětí
Tereza Lokajová -
Doplňky stravy během pandemie corona -19
Kateřina Váchová -
Zdravotní tvrzení v reklamě na doplňky stravy
Jirglová Jirglová -
Problematika jódu z pohledu doplňků stravy s obsahem jódu
Petra Marková -
Employee ethics in a selected international company
Tereza Kalíková -
Etika péče a etické hodnoty zdravotně-sociálních pracovníků v práci s osobami po cévní mozkové příhodě
Zaruhi VARDANYAN -
Etika klinickeho výzkumu a role etických komisi v jeho regulaci
Jarmila Sokolová