Möglichkeiten der Anwendung der handlungsorientierten Methode "Lernen durch Lehren" im Fremdsprachenunterricht an tschechischen Grundschulen – Šárka VONDROVÁ
Šárka VONDROVÁ
Diplomová práce
Möglichkeiten der Anwendung der handlungsorientierten Methode "Lernen durch Lehren" im Fremdsprachenunterricht an tschechischen Grundschulen
Application of Didactic Model "Lernen durch Lehren" in Language Teaching at Czech Elementary Schools.
Abstract:
This thesis deals with the method of ?Learning by Teaching? by Jean-Pol Martin who has been developing it since 1980´s. The work consists of three parts: A theoretical part 1 explains the concept of learner´s autonomy and the development of learners´ key competencies. As a theoretical background the constructivist pedagogy has been discussed. A theoretical part 2 outlines the method of ?Learning by …víceAbstract:
Práce se zabývá využitím metody "Lernen durch Lehren" ve výuce cizích jazyků na českých základních školách. Skládá se z části teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá konceptem autonomního učení na pozadí konstruktivistické pedagogiky v souvislosti s požadavky kurikulárních dokumentů. Dále se zabývá problematikou klíčových kompetencí. Vysvětluje podstatu metody "Lernen durch Lehren", její …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 3. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Šárka Blažková Sršňová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VONDROVÁ, Šárka. \textit{Möglichkeiten der Anwendung der handlungsorientierten Methode ''Lernen durch Lehren'' im Fremdsprachenunterricht an tschechischen Grundschulen}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/4l9oqj/.
Jak správně citovat práci
VONDROVÁ, Šárka. Möglichkeiten der Anwendung der handlungsorientierten Methode "Lernen durch Lehren" im Fremdsprachenunterricht an tschechischen Grundschulen. Ústí nad Labem, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství cizích jazyků pro ZŠ - německý jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Činnostně orientovaná výuka angličtiny u žáků se specifickými poruchami učení
Gabriela Kratochvílová -
Činnostně orientovaná výuka cizího jazyka na 1. stupni ZŠ
Šárka Čechová -
Příležitosti k rozvíjení kompetence k řešení problémů ve výuce na 1. stupni (na příkladu přírodovědného učiva)
Tereza Češková -
VPLYV REKLAMY NA ELEKTROMOBILY A HYBRIDNÉ VOZIDLÁ NA ZÁKAZNÍKA
Matúš Bujňák -
Rozvoj komunikativní klíčové kompetence ve výuce anglického jazyka
Klára Šlapalová -
Deskové hry a jejich vliv na klíčové kompetence žáků s mentální retardací.
Romana DENKOVÁ -
Rozvoj vybrané klíčové kompetence žáků páté třídy ZŠ
Michaela NOVOTNÁ -
Rozvoj vybrané klíčové kompetence žáků páté třídy ZŠ
Michaela NOVOTNÁ