Lukáš Jakoubek
Bachelor's thesis
Marketing na sociálních sítích
Marketing on Social Networks
Anotácia:
Bakalářská práce je tvořena dvěma částmi. První část obsahuje teoretická východiska. Zaměřuje se na problematiku marketingu, marketingového mixu a online marketingu s užším zaměřením na sociální sítě, především pak na sociální síť Facebook. K této části patří stručný popis významných sociálních sítí, které jsou dnes již využívány v České republice velkým množstvím podniků, společností a značek v rámci …viacAbstract:
Bachelor thesis is separated in two parts. The first part contains theoretical knowledge and is focused on issues of marketing, marketing mix and online marketing with a stronger focus on social media, especially on Facebook social network. This part also includes a brief description of major social networks that are used in the Czech Republic by a large number of brands and companies within their …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
- Oponent: Michal Prokop, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková
Názov
Vložil
Vložené
Práva