Psychologická kritéria ovlivňující segmentaci trhu – Bc. Veronika Sekyrová
Bc. Veronika Sekyrová
Master's thesis
Psychologická kritéria ovlivňující segmentaci trhu
Psychological Criteria and Their Impact on Market Segmentation
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá psychologickými kritérii ovlivňující segmentaci trhu, která pomáhají poznat, jací spotřebitelé jsou a do kterých segmentů patří, a co je pro segmenty specifické. Psychologická segmentace vysvětluje chování spotřebitelů, jejich hodnotový systém a životní styl. Podle zařazení do tržních segmentů můžeme lépe ovlivnit chování spotřebitele a motivovat k nákupu nějakého výrobku …viacAbstract:
This thesis deals with the psychological criteria affect the market segmentation that help to identify who they are and consumer segments to which it belongs and what is specific segments. Psychological segmentation, explains consumer behavior, value system and lifestyle. According to the classification of market segments, we can better influence the behavior of consumers and motivate them to purchase …viacKľúčové slová
Spotřebitel chování zákazníka osobnost spotřebitele psychologické procesy význam segmentace trhu psychologická segmentace trhu rozhodovací proces nákupní chování.Consumers consumer behavior consumer personality psychological processes the importance of market segmentation market segmentation psychological decision-making process buying behavior.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/bzgk1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2012
- Vedúci: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Jiří Němec
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
On Two Means of Revision in Thomas King's Green Grass, Running Water: the Importance of the Element of Water and the Subversion of the Finality of the Concept of One Beginning and One End
Jiří Šalamoun -
The lobby of a province in the Committee of the Regions and the effect of the internal organisation
Claudia van der Pol -
Principles of market segmentation in tourism industry
Larisa Teterina -
Market Segmantation and Analysis of Customer Behaviour
Ekaterina Mochalova -
Strategic analysis of the company "Magnit" on the Russian market
Adylbek Aydarkulov -
Lifestyle market segmentation - efficiency and ethical issues
Michaela Pilstl -
Market Segmentation - Case Study of a Selected Company
Radka Szabová -
Segmentace na trhu bezlepkových potravin
Tereza Fendrychová