Bc. Veronika Sekyrová

Master's thesis

Psychologická kritéria ovlivňující segmentaci trhu

Psychological Criteria and Their Impact on Market Segmentation
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá psychologickými kritérii ovlivňující segmentaci trhu, která pomáhají poznat, jací spotřebitelé jsou a do kterých segmentů patří, a co je pro segmenty specifické. Psychologická segmentace vysvětluje chování spotřebitelů, jejich hodnotový systém a životní styl. Podle zařazení do tržních segmentů můžeme lépe ovlivnit chování spotřebitele a motivovat k nákupu nějakého výrobku …viac
Abstract:
This thesis deals with the psychological criteria affect the market segmentation that help to identify who they are and consumer segments to which it belongs and what is specific segments. Psychological segmentation, explains consumer behavior, value system and lifestyle. According to the classification of market segments, we can better influence the behavior of consumers and motivate them to purchase …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 6. 2012
  • Vedúci: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: PhDr. Jiří Němec

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní