Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru finančních služeb – Bc. Michal Plaček
Bc. Michal Plaček
Diplomová práce
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru finančních služeb
Sales promotion as a Tool of Integrated Marketing Communication in the Selected Financial Services Company
Anotace:
Účelem této diplomové práce je v teoreticko-metodologické části shrnout pojmy týkající se podpory prodeje a jejího specifika v oblasti finančního sektoru. V aplikační praktické části pak seznámit čtenáře s charakteristikou konkrétní bankovní instituce XY, včetně jejího lokálního působení a segmentace klientů. Pomocí analýzy došlo ke zhodnocení výstupů z realizované kampaně, která byla zaměřena na podporu …víceAbstract:
The purpose of this master thesis is to summarize the concepts related to sales support and its specifics in area of financial sector in theoretical and methodological part. In the practical part, the reader will be familiar with the characteristics of concrete banking institution XY, including its local action and client segmentation. The outcomes will be evaluated through the analyses of realized …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ghqc0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Tereza Dvořáková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PLAČEK, Michal. \textit{Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v~sektoru finančních služeb}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/4lixqt/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Návrh marketingové komunikace malého vinařství
Alexandra Hatalovská -
Marketingová komunikace malé firmy
Pavla Brošková -
Marketingová komunikace malých léčebných lázní
Jana Andělová -
Kazuistika marketingové komunikace malé firmy v Srbsku
Sandra Libická Simonović -
Analýza prezentačních dovedností zaměstnanců pro potřeby marketingové komunikace v malé společnosti
Jiří Slavětínský