Bc. Michal Plaček

Diplomová práce

Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru finančních služeb

Sales promotion as a Tool of Integrated Marketing Communication in the Selected Financial Services Company
Anotace:
Účelem této diplomové práce je v teoreticko-metodologické části shrnout pojmy týkající se podpory prodeje a jejího specifika v oblasti finančního sektoru. V aplikační praktické části pak seznámit čtenáře s charakteristikou konkrétní bankovní instituce XY, včetně jejího lokálního působení a segmentace klientů. Pomocí analýzy došlo ke zhodnocení výstupů z realizované kampaně, která byla zaměřena na podporu …více
Abstract:
The purpose of this master thesis is to summarize the concepts related to sales support and its specifics in area of financial sector in theoretical and methodological part. In the practical part, the reader will be familiar with the characteristics of concrete banking institution XY, including its local action and client segmentation. The outcomes will be evaluated through the analyses of realized …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Ing. Tereza Dvořáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace