Bc. Michal Sukenik

Master's thesis

Vývoj značky podniku jako jeho konkurenční výhoda

Evolution of a trademark as a competitive advantage
Abstract:
The aim of this thesis is to analyze the development of the brand of a particular company. It aims to identify the main competitive advantages of the company and suggest recommendations on brand building in order to support and increase its competitiveness. Given the subject of the thesis, the author focuses on the manufacturer`s premium honey wine, which successful business strategy is influenced …viac
Abstract:
Diplomová práca sa zameriava na analýzu vývoja značky v konkrétnom podniku. Za cieľ si kladie identifikáciu hlavných konkurenčných výhod podniku a návrh odporúčaní v oblasti budovania značky s cieľom podporiť jeho konkurencieschopnosť. Vzhľadom na predmet diplomovej práce sa autor zameriava na výrobcu prémiového medového vína, ktorého úspech obchodnej stratégie je podmienený širokým povedomím o jeho …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
  • Vedúci: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
  • Oponent: Ing. Peter Marinič, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta