Teleshopping jako součást efektivní komunikace – Bc. Veronika ŘÍČKOVÁ SMETÁKOVÁ
Bc. Veronika ŘÍČKOVÁ SMETÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Teleshopping jako součást efektivní komunikace
Teleshopping in the nature of the instrument of efficient communication
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je obsáhnout teleshopping jako součást efektivní komunikace moderních společností v České republice. Tomuto tématu se věnuji především z úhlu pohledu zadavatelů reklam a komunikačních agentur. Zaměřuji se na větší společnosti podnikající v České republice, které by mohly teleshopping využívat ke své komunikaci. Teoretická část práce, v níž mimo jiné cele teleshopping představuji …moreAbstract:
The main goal of my final work is comprehending the topic of teleshopping as part of efficient communications of modern companies in the Czech republic. I apply oneself to this topic above all from the point of view regarding advertising submitters and communication´s agencies. I target bigger companies doing business in the field of the Czech republic that can derive communications benefit from teleshopping …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 8. 2009
Identifier:
10687
Thesis defence
- Date of defence: 25. 8. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŘÍČKOVÁ SMETÁKOVÁ, Veronika. \textit{Teleshopping jako součást efektivní komunikace}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2009. Available from: https://theses.cz/id/4lmpii/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŘÍČKOVÁ SMETÁKOVÁ, Veronika. Teleshopping jako součást efektivní komunikace. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 14. 08. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Je televizní reklama v dnešní době stále ještě relevantní?
František Dolejší -
Reklama v rozhlasovém a televizním vysílání a její vliv na spotřebitele
Veronika Mlčochová -
Reklama a její působení na spotřebitele
Šárka Šenfeldová