Bc. Veronika ŘÍČKOVÁ SMETÁKOVÁ

Bachelor's thesis

Teleshopping jako součást efektivní komunikace

Teleshopping in the nature of the instrument of efficient communication
Anotácia:
Cílem mé bakalářské práce je obsáhnout teleshopping jako součást efektivní komunikace moderních společností v České republice. Tomuto tématu se věnuji především z úhlu pohledu zadavatelů reklam a komunikačních agentur. Zaměřuji se na větší společnosti podnikající v České republice, které by mohly teleshopping využívat ke své komunikaci. Teoretická část práce, v níž mimo jiné cele teleshopping představuji …viac
Abstract:
The main goal of my final work is comprehending the topic of teleshopping as part of efficient communications of modern companies in the Czech republic. I apply oneself to this topic above all from the point of view regarding advertising submitters and communication´s agencies. I target bigger companies doing business in the field of the Czech republic that can derive communications benefit from teleshopping …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 8. 2009
Identifikátor: 10687

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŘÍČKOVÁ SMETÁKOVÁ, Veronika. Teleshopping jako součást efektivní komunikace. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 14. 08. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications

Práce na příbuzné téma