Teleshopping jako součást efektivní komunikace – Bc. Veronika ŘÍČKOVÁ SMETÁKOVÁ
Bc. Veronika ŘÍČKOVÁ SMETÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Teleshopping jako součást efektivní komunikace
Teleshopping in the nature of the instrument of efficient communication
Anotácia:
Cílem mé bakalářské práce je obsáhnout teleshopping jako součást efektivní komunikace moderních společností v České republice. Tomuto tématu se věnuji především z úhlu pohledu zadavatelů reklam a komunikačních agentur. Zaměřuji se na větší společnosti podnikající v České republice, které by mohly teleshopping využívat ke své komunikaci. Teoretická část práce, v níž mimo jiné cele teleshopping představuji …viacAbstract:
The main goal of my final work is comprehending the topic of teleshopping as part of efficient communications of modern companies in the Czech republic. I apply oneself to this topic above all from the point of view regarding advertising submitters and communication´s agencies. I target bigger companies doing business in the field of the Czech republic that can derive communications benefit from teleshopping …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 8. 2009
Identifikátor:
10687
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 8. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŘÍČKOVÁ SMETÁKOVÁ, Veronika. Teleshopping jako součást efektivní komunikace. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 14. 08. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Je televizní reklama v dnešní době stále ještě relevantní?
František Dolejší -
Reklama v rozhlasovém a televizním vysílání a její vliv na spotřebitele
Veronika Mlčochová -
Reklama a její působení na spotřebitele
Šárka Šenfeldová