Využití nových trendů v marketingové komunikaci B\V Vinařství a.s. – Vojtěch Novák
Vojtěch Novák
Bachelor's thesis
Využití nových trendů v marketingové komunikaci B\V Vinařství a.s.
Use of New Trends in Marketing Communication in B\V Vinařství a.s.
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace B\V Vinařství a.s. se zaměřením na nové trendy a návrh na její změnu. Teoretické část práce se zaměří na marketingovou komunikaci, především na nové trendy a jejich využívání v oblasti internetu, sociálních sítí nebo také mobilních aplikací. V praktické části bude nejprve představeno B\V vinařství a.s., navazovat bude zhodnocení jeho současné …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2022
Thesis defence
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Travel/Tourism
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.