Navržení efektivního obalu produktu pomocí oční kamery – Bc. Matěj Brůna
Bc. Matěj Brůna
Bachelor's thesis
Navržení efektivního obalu produktu pomocí oční kamery
Designing efficient packaging of product using eye tracking
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá metodou Eye tracking a jejím využitím v marketingu, a to konkrétně v oblasti obalu výrobku. Hlavním cílem je analyzování důležitých aspektů obalu pomocí měření oční kamerou a následné zhodnocení výsledků. Měření je realizováno na dvou rozdílných obalech stejného produktu, které jsou prezentovány vybraným respondentům.Abstract:
The thesis is dealing with using an Eye tracking method in marketing, specifically in packaging of product. The main objective of thesis is analyzing aspects of package using the eye camera and the following evaluation of results. Measurement is realized with two different packages of the same product, which are presented to selected respondents.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/cjgx5/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Vizuální pozornost a nákupní záměr spotřebitelů v souvislosti s kavárenskými profily na sociální síti Instagram
Adéla Holcová -
Vizuální pozornost vůči emocionálním a racionálním apelům v reklamě
Eliška Novotná -
Obal a etiketa produktu z pohledu neuromarketingu
Ester Jagobová -
(Nejen) on-line marketing subjektu v cestovním ruchu
Lucie ŠVAMBERGOVÁ -
Personální marketing
Daniela STUCHLÁ -
Retail marketing ve společnosti T-Mobile v době digitalizace
Lucie Janíčková -
Vyhodnocení efektivního obalu produktu pomocí oční kamery
Ekaterina Ioffe -
Efektivní navigace na webových stránkách za použití oční kamery
Dominika Schmidtová