Společenská odpovědnost firmy Patagonia a její vliv na firemní image – Bc. Tadeáš Bělík
Bc. Tadeáš Bělík
Master's thesis
Společenská odpovědnost firmy Patagonia a její vliv na firemní image
Corporate Social Responsibility of Patagonia and Its Impact on Company Image
Abstract:
Diplomová práce se věnuje vztahu CSR, image a komunikace společnosti s přihlédnutím k aktivitám producenta oblečení, společnosti Patagonia. Teoretická část představuje principy CSR a vytváření image obchodních společností. Praktická část představuje klíčové aktivity společnosti Patagonia v průběhu její historie a současnosti a vliv těchto aktivit na image i podnikání firmy s dopady na CSR. Projektová …moreAbstract:
This Master's thesis deals with the relationship between CSR, image and communication of the company, taking into account the activities of the clothing producer Patagonia. The theoretical part presents the principles of CSR and image building of profit companies. The practical part presents the key activities of Patagonia during its history and presence and the impact of these activities on the image …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Mgr. Olga Dolínková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BĚLÍK, Tadeáš. \textit{Společenská odpovědnost firmy Patagonia a její vliv na firemní image}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2022. Available from: https://theses.cz/id/4lpulr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bělík, Tadeáš. Společenská odpovědnost firmy Patagonia a její vliv na firemní image. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Vliv sociálních sítí a influencerů na fast fashion a slow fashion
Kateřina Kohoutová -
CSR - fast fashion verzus slow fashion v kontextu SDGs
Nela Vavrušková -
Současná marketingová strategie v segmentu fast fashion
Simon Kolář -
Kapitalisticky realizmus, etická móda a slow fashion
Daša Turská -
Fast fashion jako ovlivňující faktor pracovních podmínek v rozvojových zemích
Martina Svobodová -
Influence of consumers' lifestyle on purchasing fast fashion products
Valentina Malievskaia -
Greenwashing v oděvním průmyslu - případová studie značek H&M a Patagonia
Renata Plachá -
Greenwashing v módním průmyslu se zaměřením na značku H&M
Zuzana Loudová