Společenská odpovědnost firmy Patagonia a její vliv na firemní image – Bc. Tadeáš Bělík
Bc. Tadeáš Bělík
Diplomová práce
Společenská odpovědnost firmy Patagonia a její vliv na firemní image
Corporate Social Responsibility of Patagonia and Its Impact on Company Image
Anotace:
Diplomová práce se věnuje vztahu CSR, image a komunikace společnosti s přihlédnutím k aktivitám producenta oblečení, společnosti Patagonia. Teoretická část představuje principy CSR a vytváření image obchodních společností. Praktická část představuje klíčové aktivity společnosti Patagonia v průběhu její historie a současnosti a vliv těchto aktivit na image i podnikání firmy s dopady na CSR. Projektová …víceAbstract:
This Master's thesis deals with the relationship between CSR, image and communication of the company, taking into account the activities of the clothing producer Patagonia. The theoretical part presents the principles of CSR and image building of profit companies. The practical part presents the key activities of Patagonia during its history and presence and the impact of these activities on the image …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bělík, Tadeáš. Společenská odpovědnost firmy Patagonia a její vliv na firemní image. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Artvertising v módním průmyslu
Jana Opletalová -
CSR - fast fashion verzus slow fashion v kontextu SDGs
Nela Vavrušková -
Vliv sociálních sítí a influencerů na fast fashion a slow fashion
Kateřina Kohoutová -
Současná marketingová strategie v segmentu fast fashion
Simon Kolář -
Kapitalisticky realizmus, etická móda a slow fashion
Daša Turská -
Fast fashion jako ovlivňující faktor pracovních podmínek v rozvojových zemích
Martina Svobodová -
Influence of consumers' lifestyle on purchasing fast fashion products
Valentina Malievskaia -
Greenwashing v oděvním průmyslu - případová studie značek H&M a Patagonia
Renata Plachá