Lucie Hankeová

Diplomová práce

Analýza postavení společnosti Coca-Cola na trhu nealkoholických nápojů v České republice

Analysis of the Coca-Cola Company´s position on non-alcoholic beverages market in the Czech Republic
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analyzovat postavení společnosti Coca-Cola na českém trhu nealkoholických nápojů s využitím dat maloobchodního auditu. V první řadě jsou poskytnuty informace o trhu nealkoholických nápojů v České republice jako stanovení kontextu, v němž bude samotná analýza provedena. Jedná se o fakta, jako jsou velikost, trendy či struktura trhu jak z hlediska zahrnutých kategorií tak …více
Abstract:
The aim of this master thesis is to analyze the position of the Coca-Cola Company on the Czech market of non-alcoholic beverages using retail audit data. First of all, the information about non-alcoholic beverages market in the Czech Republic is provided as setting the context for the analysis itself. This includes the facts such as size, market structure and trends both in terms of covered categories …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 9. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
  • Vedoucí: Hana Machková
  • Oponent: Stanislav Richter

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44943