Školní připravenost dětí z MŠ Montessori – Andrea KOSTKOVÁ
Andrea KOSTKOVÁ
Master's thesis
Školní připravenost dětí z MŠ Montessori
School preparedness children from kindergarten Montessori
Anotácia:
Teoretická část diplomové práce obsahuje pojmy školní zralost, školní připravenost, zahájení školní docházky, odklad školní docházky, dále také metodu Montessori, historii této metody, život zakladatelky Marie Montessori, také jsou zde definováni žáci předškolního věku a žáci mladšího školního věku. V praktické části se věnujeme zkoumání školní připravenosti a zralosti dětí z mateřské školy Montessori …viacAbstract:
Theoretical part of the thesis includes terms school ripeness, school preparedness, the start of school attandance, respite of school attandance, next Montessori method, history of this method, life of founder Marie Montessori, then it also includes pupils of preschool age and pupils of younger school age. In practical part of the thesis we deal with research of school preparedness and ripeness children …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2016
Zverejniť od: 8. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Helena Hegarová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOSTKOVÁ, Andrea. Školní připravenost dětí z MŠ Montessori. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Aktivity pro bystré a nadané žáky 1. třídy
Pavlína Kokojanová -
Rozvoj hudebních dovedností žáků 1. třídy s využitím hry na zobcovou flétnu.
Veronika Vránová -
Multifaktoriální výzkum pohybové aktivity dětí mladšího školního věku ve školních dnech na ZŠ Hoštka a na ZŠ Bohušovice nad Ohří.
Miloslav ŠINFELT -
Školní družina při malotřídní ZŠ a její role ve strukturaci volného času dětí mladšího školního věku.
Dominika KAŠTÁNKOVÁ -
Školní motivace a školní úspěšnost u dětí na 1. stupni ZŠ
Kristýna MAMULOVÁ -
Školní příčiny hněvu žáků na prvním stupni ZŠ & jejich regulační strategie hněvu
Veronika Němcová -
Úspěšnost žáků na začátku školní docházky, školní zralost a připravenost
Lucie BUDÍNOVÁ -
Poslání hudby v osobnostním rozvoji dítěte na začátku školní docházky
Magdalena AUBRECHTOVÁ