Jakub Beránek

Bakalářská práce

Analýza možností propagace malé firmy na internetu

Analysis of possibilities of promoting small business on the Internet
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá možnostmi propagace malé firmy na internetu a analyzuje výsledky různých kanálů, přes které je reklama realizována. Firmě byly vytvořeny internetové stránky, kterými se odlišuje od konkurence a přímo na webových stránkách je možnost masáž si objednat. Reklama je realizována za pomoci následujících kanálů: PPC reklama, bannery, SEO, Facebook, slevové poukazy,... Přestože se …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the possibilities of promoting small business on the Internet and analyses the results of the different channels used to realize the advertising. Websites were created to a company. These internet pages are different from the competition on the website, for example you can book a massage. Advertising is realised using the following channels: PPC advertising, banners, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 2. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2013
  • Vedoucí: Martin Žamberský
  • Oponent: Petr Soukup

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/36853