Filmová distribuční společnost CinemArt: případová studie – Laura Pernecká
Laura Pernecká
Bakalářská práce
Filmová distribuční společnost CinemArt: případová studie
The film distribution company CinemArt: a case study
Anotace:
Tato práce se zabývá filmovými distribučními společnostmi v českém prostředí. Nejprve jsou definovány základní termíny používané v této oblasti, jako jsou filmová distribuční společnost, kinematografický průmysl nebo marketing ve filmovém průmyslu. Následně jsou blíže charakterizovány filmové distribuční společnosti a je vymezeno jejich fungování z hlediska ekonomického i uměleckého. Práce je především …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with film distribution companies in the Czech environment. Firstly, the basic terms used in this field such as film distribution company, film industry or marketing in the film industry are defined. Subsequently, film distribution companies are further characterized and their functioning is defined in terms of economic and artistic. The thesis is mainly focused on the role …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 11. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/59771
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2014
- Vedoucí: Jan Hanzlík
- Oponent: Eva Blažková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/59771
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
Filmová distribuční společnost Falcon – případová studie
Alžběta Čermáková -
Krizový management distribuční společnosti Aerofilms v době pandemie
Eliška Nováková -
Distribuční společnost Falcon
Martin Jeřábek -
Distribuční společnost Aerofilms: Případová studie
Tereza Jarčičová -
Krizové řízení distribuční společnosti Falcon za pandemie covid-19
Tereza Krupičková -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Současná podoba prestižních filmových cen Oscar optikou politické korektnosti a dopad nového kodexu na výrobu, PR a marketing vítězných snímků
Emma Tomanová -
Digitální marketing audiovizuálních děl distribuovaných do českých kin
Pavel Provazník