Konkurenční výhoda společnosti Axit CZ, s. r. o. – Bc. Michaela Horníková
Bc. Michaela Horníková
Diplomová práce
Konkurenční výhoda společnosti Axit CZ, s. r. o.
Competitive advantage of the company Axit CZ, s. r. o.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá konkurenční výhodou u vybrané společnosti. V teoretické části jsou vymezeny pojmy týkající se konkurenční výhody a konkurenční strategie. Další kapitola je věnována elektronickému obchodu a možnostem marketingové komunikace na internetu. V úvodu praktické části diplomové práce je podrobný popis společnosti s vypracovanou PEST analýzou a následně sestavenou SWOT analýzou …víceAbstract:
This thesis deals with a competitive advantage of the selected company. There are the basic concepts of the competitive advantage and the competitive strategy in theoretical part. Another part is devoted to the possibilities of e-commerce and marketing communication on the Internet. At the beginning of the practical part of the thesis is a detailed description of the company with the drawn PEST analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Horníková, Michaela. Konkurenční výhoda společnosti Axit CZ, s. r. o.. Pardubice, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
E-marketingová komunikace v odvětví potravinářského průmyslu
Kateřina Mlsová -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Jiří Máška -
Marketingová komunikace elektronického obchodu
Hana Sysalová -
Zefektivnění marketingové komunikace vybraného internetového obchodu
Martina POLÁKOVÁ -
Bezpečnost návštěvníků destinace jako nástroj marketingové komunikace
Kristýna Šteflová -
Marketingová komunikace elektronických obchodů
Andrei Mychko