American Consumerism of the 1950s and the Beat Generation – Barbora Bičišťová
Barbora Bičišťová
Bakalářská práce
American Consumerism of the 1950s and the Beat Generation
American Consumerism of 1950´s and the Beat Generation
Abstract:
Tato práce se zabývá vzestupem konzumerismu ve Spojených státech v padesátých letech, událostmi, které měly na tento vývoj zásadní vliv a projevy typickými pro konzumenty s materialistickými tendencemi. Hlavním cílem této práce je identifikace těchto projevů v dílech Lawrence Ferlinghettiho a Gregoryho Corsa. Práce se dále zaměřuje na postoj těchto autorů k materialistickým hodnotám konzumeristické …víceAbstract:
This paper focuses on the rise of consumerism in the United States in the fifties and on the events that were most influential concerning the development of causes. It further presents the most typical expressions of material tendencies in consumers. The main aim of this paper is the identification of these expressions in the work of Lawrence Ferlinghetti and Gregory Corso and their attitude towards …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Olga Roebuck, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bičišťová, Barbora. American Consumerism of the 1950s and the Beat Generation. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk - specializace v pedagogice