Native versus non-native English teachers and their influence on students – Barbora GŘIVNOVÁ
Barbora GŘIVNOVÁ
Bakalářská práce
Native versus non-native English teachers and their influence on students
Native versus non-native English teachers and their influence on students
Abstract:
This bachelor thesis examines the differences between native and non-native English teachers and explores their impact on students' improvement in English. The first chapter deals with a general description of the different aspects of teaching and their importance in teaching English. The second chapter looks at the different aspects in the teaching of native and non-native teachers and how their students …víceAbstract:
Přehledová bakalářská práce se zabývá rozdíly mezi rodilými a nerodilými učiteli angličtiny a zkoumá jejich vliv na zlepšení studentů v angličtině. První část se zabývá obecným popisem jednotlivých aspektů výuky a jejich důležitosti při výuce angličtiny. Druhá část se věnuje jednotlivým aspektům ve výuce učitelů rodilých a nerodilých mluvčích a jak je jejich studenti vnímají z hlediska výslovnosti …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petra Charvátová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GŘIVNOVÁ, Barbora. Native versus non-native English teachers and their influence on students. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Zpětné hodnocení výuky angličtiny v mateřské škole žáky 2. stupně základní školy
Barbora Petrlová -
Rodilý vs. nerodilý mluvčí coby učitel češtiny jako druhého jazyka: problematika akcentu ve výuce dětí
Tereza Netíková -
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ -
Belgie v hodine francouzstiny jako jazyka ciziho - jakym zpusobem zahrnout toto tema do vyuky.
Marie GODFROID -
Vliv média na efektivitu výuky výškopisu: experimentální srovnání kolaborativní výuky v imerzivní virtuální realitě
Hynek Tejkl -
Zlepšování vlastní výuky: akční výzkum se zaměřením na plánování výuky
Gabriela Havlínová -
Projekt vybavení učebny praktické vyuky se zaměřením na měření karoserií osobních a užitkových vozidel.
Miroslav Musil -
Zjišťování kvality výuky cizího jazyka: Vývoj a aplikace nástroje pro posuzování míry zastoupení vybraných komponent a charakteristik kvality výuky
Pavel Zlatníček
Název
Vložil
Vloženo
Práva