Bc. Karolína Skuciusová

Bakalářská práce

Marketing kulturních a sociálních institucí

Marketing of Cultural and Social Institutions
Anotace:
Záměrem bakalářské práce je zhodnotit marketingové nástroje využívané kulturními institucemi. Práce analyzuje vybrané marketingové nástroje a jejich způsob a intenzitu využití. Zároveň zkoumá, jak se tradiční a konzervativní kulturní instituce dokáží adaptovat na nové marketingové trendy a komunikační kanály. V první části práce jsou teoreticky nastíněny jednotlivé nástroje marketingové komunikace …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the marketing tools used by cultural institutions. The thesis is an analysis of selected marketing tools and the method and intensity of their use. It also examines how traditional and conservative cultural institutions can adapt to new marketing trends and communication channels. The first part of the thesis theoretically outlines various tools used in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2021
  • Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
  • Oponent: MSc Mirela Moldoveanu

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní