Marketing kulturních a sociálních institucí – Bc. Karolína Skuciusová
Bc. Karolína Skuciusová
Bachelor's thesis
Marketing kulturních a sociálních institucí
Marketing of Cultural and Social Institutions
Abstract:
Záměrem bakalářské práce je zhodnotit marketingové nástroje využívané kulturními institucemi. Práce analyzuje vybrané marketingové nástroje a jejich způsob a intenzitu využití. Zároveň zkoumá, jak se tradiční a konzervativní kulturní instituce dokáží adaptovat na nové marketingové trendy a komunikační kanály. V první části práce jsou teoreticky nastíněny jednotlivé nástroje marketingové komunikace …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the marketing tools used by cultural institutions. The thesis is an analysis of selected marketing tools and the method and intensity of their use. It also examines how traditional and conservative cultural institutions can adapt to new marketing trends and communication channels. The first part of the thesis theoretically outlines various tools used in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qvg9w/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2021
- Supervisor: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Reader: MSc Mirela Moldoveanu
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing a propagace Švandova divadla
Šárka Tichá -
Marketingová komunikace v on-line a off-line prostředí a její vliv na pět typů osobností
Adéla Šebíková -
On-line marketingová komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ke vztahu ke studentům
Kristýna Řezníková -
Nástroje a význam on-line komunikace pro úspěch MSP
Ondřej Váňa -
On-line marketingová komunikace pro e-shop se sportovní výživou
Nela Sojková -
On-line marketingová komunikace společnosti wemoto.cz
Tomáš Valeš -
On-line marketingová komunikace
Helena Horňáková -
Nové trendy marketingové komunikace v on-line prostředí
Jessica Nováčková