Bc. Karolína Skuciusová

Bachelor's thesis

Marketing kulturních a sociálních institucí

Marketing of Cultural and Social Institutions
Abstract:
Záměrem bakalářské práce je zhodnotit marketingové nástroje využívané kulturními institucemi. Práce analyzuje vybrané marketingové nástroje a jejich způsob a intenzitu využití. Zároveň zkoumá, jak se tradiční a konzervativní kulturní instituce dokáží adaptovat na nové marketingové trendy a komunikační kanály. V první části práce jsou teoreticky nastíněny jednotlivé nástroje marketingové komunikace …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the marketing tools used by cultural institutions. The thesis is an analysis of selected marketing tools and the method and intensity of their use. It also examines how traditional and conservative cultural institutions can adapt to new marketing trends and communication channels. The first part of the thesis theoretically outlines various tools used in …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2021
  • Supervisor: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
  • Reader: MSc Mirela Moldoveanu

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní