Marketing kulturních a sociálních institucí – Bc. Karolína Skuciusová
Bc. Karolína Skuciusová
Bachelor's thesis
Marketing kulturních a sociálních institucí
Marketing of Cultural and Social Institutions
Anotácia:
Záměrem bakalářské práce je zhodnotit marketingové nástroje využívané kulturními institucemi. Práce analyzuje vybrané marketingové nástroje a jejich způsob a intenzitu využití. Zároveň zkoumá, jak se tradiční a konzervativní kulturní instituce dokáží adaptovat na nové marketingové trendy a komunikační kanály. V první části práce jsou teoreticky nastíněny jednotlivé nástroje marketingové komunikace …viacAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the marketing tools used by cultural institutions. The thesis is an analysis of selected marketing tools and the method and intensity of their use. It also examines how traditional and conservative cultural institutions can adapt to new marketing trends and communication channels. The first part of the thesis theoretically outlines various tools used in …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qvg9w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2021
- Vedúci: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Oponent: MSc Mirela Moldoveanu
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a propagace Švandova divadla
Šárka Tichá -
Marketingová komunikace v on-line a off-line prostředí a její vliv na pět typů osobností
Adéla Šebíková -
On-line marketingová komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ke vztahu ke studentům
Kristýna Řezníková -
Nástroje a význam on-line komunikace pro úspěch MSP
Ondřej Váňa -
On-line marketingová komunikace pro e-shop se sportovní výživou
Nela Sojková -
On-line marketingová komunikace společnosti wemoto.cz
Tomáš Valeš -
On-line marketingová komunikace
Helena Horňáková -
Nové trendy marketingové komunikace v on-line prostředí
Jessica Nováčková