Lotería de Navidad: una constante en el espacio publicitario espa\~{n}ol – Dominika KUČEROVÁ
Dominika KUČEROVÁ
Bachelor's thesis
Lotería de Navidad: una constante en el espacio publicitario espa\~{n}ol
The Christmas Lottery: a Constant in the Spanish Advertisement
Abstract:
The thesis is dealing with the commercials of the Spanish Christmas lottery and its analysis. The aims of the thesis: to describe the history and definition of the lottery to give a description of the scheme used in the analysis of the advertising image and language the analysis of three commercials of the Spanish Christmas lotteryAbstract:
Bakalářská práce se zabývá reklamou Španělské vánoční loterie a její analýzou. Cíle práce: popsat historii a definicii této loterie popsat schémat, podle kterého je zkoumán reklamní obraz a jazyk konkrétní analýze třech vybraných reklam Španělské vánoční loterie
Language used: Spanish
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Petr Šlechta
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUČEROVÁ, Dominika. \textit{Lotería de Navidad: una constante en el espacio publicitario espa$\backslash$~$\{$n$\}$ol}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Faculty of Arts. 2020. Available from: https://theses.cz/id/4mg1n8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KUČEROVÁ, Dominika. Lotería de Navidad: una constante en el espacio publicitario espa\~{n}ol. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philology / Spanish for Business
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.