Budování firemní identity v současném virtuálním prostoru – Andrea Stará
Andrea Stará
Bakalářská práce
Budování firemní identity v současném virtuálním prostoru
Building of Corporate Identity in Current Virtual Space
Anotace:
Cílem bakalářské práce je seznámit čtenáře s moderními elektronickými nástroji pro budování firemní identity ve virtuálním prostředí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje poznatkům z oblasti firemní identity se zaměřením na virtuální prostředí z pohledu definic. Praktická část obsahuje analýzu současného stavu, základní možnosti využití virtuálního prostoru …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.