Product placement v hudebních videoklipech v České republice – Hedvika Pajerová
Hedvika Pajerová
Bakalářská práce
Product placement v hudebních videoklipech v České republice
Product placement in music videos in Czech Republic
Anotace:
V mé bakalářské práce se zabývám zmapováním současné situace, která panuje v České republice v oblasti product placementu v hudebních videoklipech. Analýza situace je založena na rozboru českých i zahraničních videoklipů a na rozhovorech s odbornou veřejností. Vztah laické veřejnosti k product placementu postihuji pomocí dotazníkového šetření provedeného pouze online. V závěru praktické části je nastíněno …víceAbstract:
In my thesis I mapp the current situation prevailing in the Czech Republic in the area of product placement in music videos. The analysis of situation is based on an analysis of Czech and foreign music videos and interviews with experts. General public's view via product placement affects survey conducted online only. In conclusion of the practical part of my thesis is case study for product placement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 6. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29331
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2012
- Vedoucí: Ondřej Pešek
- Oponent: Tomáš Poucha
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29331
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev