Informační obsah televizní a rozhlasové reklamy prodejců nábytku – Helena ZAYDLAROVÁ
Helena ZAYDLAROVÁ
Bachelor's thesis
Informační obsah televizní a rozhlasové reklamy prodejců nábytku
The Informative Content of Television and Radio Advertisement of Furniteretailers
Abstract:
Bakalářská práce analyzuje informační obsah televizní a rozhlasové reklamy prodejců nábytku IKEA, Kika a Oresi. Analýza reklamních spotů, vybraných společností v sektoru nábytku, porovná hlavní informační obsah televizní a rozhlasové reklamy vysílané v roce 2011 v České republice. Analýza reklamy je založena na studiu odborné literatury, na základě výzkumu a na základě rozboru jednotlivých reklamních …moreAbstract:
The thesis analyses the information content of TV and radio advertisements of the furniture seller ? IKEA, Kika and Oresi. The analysis of the adverts of the chosen companies in the furniture market, compares the main information content of TV and radio advertisements broadcasted in the year 2011 in the Czech Republic. The analysis of the advertisements is based on the study of the refer-ence books …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2012
Accessible from:: 4. 5. 2012
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZAYDLAROVÁ, Helena. \textit{Informační obsah televizní a rozhlasové reklamy prodejců nábytku}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2012. Available from: https://theses.cz/id/4moisz/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZAYDLAROVÁ, Helena. Informační obsah televizní a rozhlasové reklamy prodejců nábytku. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Srovnání reklamní kreativní strategie v české a zahraniční reklamě
Veronika KUČEROVÁ -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na super/hypermarkety
Pavel PÍBIL -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje
Kamila GREGOŘICOVÁ -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na finanční produkty a služby
Lada VÁŇOVÁ -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje
Aleš FILIP -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na periodika
Adriana ŠNAJDROVÁ -
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na pivo
Jindřich BENKO -
Reklamní kreativní strategie v české tištěné reklamě na doplňky stravy
Veronika SATINSKÁ