Bc. Nhung Quachová

Bakalářská práce

Využívání public relations a dalších nástrojů v marketingové komunikaci firmy

The use of public relations and the other tools in the marketing communication firm
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na využívání public relations a dalších komunikačních nástrojů v marketingovéoblasti společnosti ASUS v České Republice. Teoretická část se zabývá odbornými definicemi, jako je komunikace a komunikační nástroje, public relations a nástroje PR. Praktická část je věnována analýze společnosti ASUS Computer Czech Republic. Cílem této práce je navržení komunikační strategie …více
Abstract:
This bachelor's work is focused on the use of public relations and other communication tools in marketing department of company ASUS in Czech Republic. The theoretical part deals with a specialized definitions, such as communication and communication tools, public relations and PR tools. The practical part is devoted to analysis of ASUS Computer Czech Republic. The aim of this work is to propose a …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Pavel Klička
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace