Bc. Michal Veselý

Bakalářská práce

Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky

The analysis of merchandising and shopping atmosphere in selected retail store
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje teorii nákupní atmosféry a merchandisingu a jeho základních zásad s následnou aplikací této teorie na konkrétní obchodní jednotky. Cílem bakalářské práce je vymezit a analyzovat nákupní atmosféru spolu se zásadami merchandisingu v konkrétní obchodní jednotce a následně tyto zásady porovnat s konkurenční obchodní jednotkou. K analýze byla vybrána obchodní jednotka společnosti …více
Abstract:
Bachelor thesis deals with the theory of purchasing atmosphere and merchandising and its basic principles. This theory is applied to specific business units. The aim of this thesis is to define and analyze purchasing atmosphere along with the principles of merchandising in a specific business unit and subsequently compare these principles with a competitive business unit. For analysis was chosen business …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 7. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 9. 2015
  • Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Hana Ezrová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích