Průzkum požadavků a spokojenosti zákazníků podniku – Bc. Aidana Akhmetova
Bc. Aidana Akhmetova
Bachelor's thesis
Průzkum požadavků a spokojenosti zákazníků podniku
Survey of Customer Requirements and Satisfaction
Abstract:
Ve této bakalářské práci se budu zabývat problematikou spokojenosti zákazníka velkého podniku Colgate-Palmolive v Kazachstánu. Předmětem mého zkoumání je brand antiperspirantů Lady Speed Stick. Hlavním cílem práce bude provést průzkum a dozvědět se, zda je zákazník spokojen s cenou, kvalitou a balením produktu Lady Speed Stick a jaké změny by zákazník považoval za přínosné, aby se zlepšil produkt a …moreAbstract:
In this bachelor thesis, I will deal with the issue of customer satisfaction of large FMCG company Colgate-Palmolive in Kazakhstan. The subject of my research is a brand of female deodorants Lady Speed Stick. The main objective is to conduct a survey and find out whether the customer is satisfied with the price, quality and packaging of the product and what changes would customers consider to improve …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/gnyzo/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Radim Flegl, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Endre Tóth, DrSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketingový průzkum u potenciálních zákazníků dřevostaveb
Lucie Neužilová -
Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků společnosti OKAY s.r.o.
Lucie Chrápavá -
Marketingový průzkum zákazníků společnosti T-Mobile
Květa Čermák -
Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků hotelu Wine Wellness Hotel
Veronika Bigasová -
Potřeby zákazníků. Marketingový průzkum pro danou organizaci.
Zbyněk Škrampal -
Marketingový průzkum zákazníků cestovních kanceláří
Tomáš Kortus -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Adéla Koudelková -
Marketingový průzkum vybraného autobusového dopravce
Dagmar Zavoralová