Průzkum požadavků a spokojenosti zákazníků podniku – Bc. Aidana Akhmetova
Bc. Aidana Akhmetova
Bakalářská práce
Průzkum požadavků a spokojenosti zákazníků podniku
Survey of Customer Requirements and Satisfaction
Anotace:
Ve této bakalářské práci se budu zabývat problematikou spokojenosti zákazníka velkého podniku Colgate-Palmolive v Kazachstánu. Předmětem mého zkoumání je brand antiperspirantů Lady Speed Stick. Hlavním cílem práce bude provést průzkum a dozvědět se, zda je zákazník spokojen s cenou, kvalitou a balením produktu Lady Speed Stick a jaké změny by zákazník považoval za přínosné, aby se zlepšil produkt a …víceAbstract:
In this bachelor thesis, I will deal with the issue of customer satisfaction of large FMCG company Colgate-Palmolive in Kazakhstan. The subject of my research is a brand of female deodorants Lady Speed Stick. The main objective is to conduct a survey and find out whether the customer is satisfied with the price, quality and packaging of the product and what changes would customers consider to improve …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gnyzo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Radim Flegl, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Endre Tóth, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový průzkum u potenciálních zákazníků dřevostaveb
Lucie Neužilová -
Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků společnosti OKAY s.r.o.
Lucie Chrápavá -
Marketingový průzkum zákazníků společnosti T-Mobile
Květa Čermák -
Marketingový průzkum spokojenosti zákazníků hotelu Wine Wellness Hotel
Veronika Bigasová -
Potřeby zákazníků. Marketingový průzkum pro danou organizaci.
Zbyněk Škrampal -
Marketingový průzkum zákazníků cestovních kanceláří
Tomáš Kortus -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Adéla Koudelková -
Marketingový průzkum vybraného autobusového dopravce
Dagmar Zavoralová