Tomáš Olejník

Bakalářská práce

Aplikace virtuální reality v Unity Engine

A Virtual Reality Application in the Unity Engine
Anotace:
Tato práce se zabývá prostředím Unity Engine a jeho využitím při vývoji aplikace virtuální reality pro zařízení Oculus Quest. Práce obsahuje popis vlastností, oblasti použití a ovládání, prostředí Unity Engine, zařízení Oculus Quest a taky technologie virtuální reality obecně. Dále je doplněna o ukázkovou aplikaci virtuální reality. Proces tvorby aplikace virtuální reality je popsaný, tak aby se podle …více
Abstract:
This work deals with Unity Engine environment and its use for developing virtual reality application for Oculus Quest. Work contains description of properties, fields of application and controls of the Unity engine environment, the Oculus Quest device and technology of virtual reality in general. Work also contains sample application of virtual reality, on which is described process of creation of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Pavel Pokorný, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Olejník, Tomáš. Aplikace virtuální reality v Unity Engine. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta aplikované informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Softwarové inženýrství