Bc. Michaela KUŽELÍKOVÁ

Diplomová práce

Komparace marketingové komunikace univerzit na sociálních sítích a jejich brand management

Comparison of marketing communications of universities on social networks and their brand management
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací vybraného vzorku vysokých škol Visegrádské čtyřky na sociální síti Facebook. Teoretická část sleduje základní stanoviska v oblasti marketingu na internetu a marketingové komunikace vysokých škol na sociálních sítích. V empirické části je provedena kvantitativní a kvalitativní analýza. Kvantitativní analýza je zaměřena na analýzu dat získaných prostřednictvím …více
Abstract:
This diploma thesis is focused on marketing communication of selected group of universities in Visegrad group on social network Facebook. Theoretical part describes the main issues in marketing on the internet and university marketing on social networks. There are quantitative and qualitative analysis in the empirical part of the thesis. The quantitative analysis is focused on data analysis obtained …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KUŽELÍKOVÁ, Michaela. Komparace marketingové komunikace univerzit na sociálních sítích a jejich brand management. Plzeň, 2018. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/