Přípravný program pro výuku elementárního čtení a psaní v přípravném období ZŠ – Mgr. Lenka Rousová
Mgr. Lenka Rousová
Diplomová práce
Přípravný program pro výuku elementárního čtení a psaní v přípravném období ZŠ
Preparatory programme for teaching reading and writing in the preparatory period of the first class of elementary school
Anotace:
Anotace: Diplomová práce se zaměřuje na problematiku školní připravenosti při přechodu ze školy mateřské do školy základní. Cílem této práce bylo odhalit nejčastější problémy, které se u dětí v předškolním věku vyskytují a následně zpracovat přípravný program, který by dětem pomohl tyto obtíže co nejsnadněji překonat. Aktivity jsou zaměřené na počáteční výuku elementárního čtení a psaní v přípravném …víceAbstract:
Summary Diploma thesis concentrates on the issue of how children are prepared for education process when they move from pre-school to elementary school. The aim was to reveal the most common problems occurring in pre-school children and consequently to prepare a preparatory programme that would help children to overcome these difficulties more easily. The activities focus on the beginnings of basic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/td6i1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2010
- Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
- Oponent: PaedDr. Bohumíra Šmahelová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
Eva Straková -
Role školního poradenského pracoviště na 1. stupni ZŠ při odstraňování nedostatků v oblasti elementárního čtení a psaní v prvním a druhém ročníku
Lucie Kaděrová -
Didaktické hry a pomůcky ve výuce elementárního čtení a psaní u žáků se specifickými poruchami učení
Jana Šustáčková -
K problematice počátečního čtení a psaní na základních školách v Českých Budějovicích a okolí
Lucie MIKLÍKOVÁ -
Metody a formy výuky elementárního čtení a psaní
Kateřina Forejtová -
Didaktické hry ve výuce elementárního čtení a psaní
Eva Procházková -
Metody a organizační formy prvopočátečního čtení na základních školách
Kateřina Svobodová -
Volba metody elementárního čtení a psaní a její vliv na pozdější čtenářskou gramotnost
Lenka Klosová