Bc. Kateřina PETRÁŠOVÁ

Diplomová práce

Marketingová strategie FaME

Marketing strategy of FaME
Anotace:
Diplomová práce se zabývá projektem na zvýšení image Fakulty managementu a ekonomi-ky, Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsán neziskový sektor, marketing a prostřední školy, marketingový mix a image školství. Praktická část obsahuje představení fakulty, analýzu marketingových aktivit FaME a průzkum názorů na FaME mezi studenty …více
Abstract:
The master thesis deals with the project of how to enhance the image of The Faculty of Management and Economics, Thomas Bata University in Zlín. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part describes non-profit sector, marketing and the school's environment, marketing mix and the image of education. The practical part includes an introduction of the faculty, an analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor: 21287

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jan Kramoliš, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PETRÁŠOVÁ, Kateřina. Marketingová strategie FaME. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing

Práce na příbuzné téma

Všechny práce