Šárka HAJNÁ
Bachelor's thesis
Zákaznická spokojenost v LovoCafé
Customer satisfaction in LovoCafé
Abstract:
Práce se zaměřila na faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků a potenciálních zákazníků kavárny LovoCafé. Jejím cílem bylo zhodnotit úroveň zákaznické spokojenosti v LovoCafé se záměrem zvýšit návštěvnost v kavárně a zároveň nalézt odlišnosti ve spokojenosti zákazníků rozdělených podle jejich socioekonomického statusu. Pro naplnění cíle práce a zodpovězení výzkumné otázky byla použita kromě sekundárních …moreAbstract:
This thesis focused on factors influencing the purchase behaviour of customers and potential customers of LovoCafé. The thesis aim was to evaluate the level of customer satisfaction at LovoCafé with the intention of increasing visitation in the café while finding differences in customer satisfaction divided by socio-economic status. To fulfill the objective of the thesis and to answer the research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Marek Vokoun, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HAJNÁ, Šárka. \textit{Zákaznická spokojenost v LovoCafé}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2024. Available from: https://theses.cz/id/4n8azs/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HAJNÁ, Šárka. Zákaznická spokojenost v LovoCafé. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Faktory ovlivňující zákaznickou spokojenost na klinice estetické medicíny
Barbora Fučíková -
Zákaznická spokojenost v online nakupování
Rosalie Ovesná -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Spokojenost zákazníků v oblasti maloobchodu
Eva Řechtáčková -
Povědomí o značce a zákaznická spokojenost společnosti MP Krásno, a.s.
Markéta Vrbíková -
Marketingové aktivity a zákaznická spokojenost kavárny Stará lesovna
Dita KROUPOVÁ -
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
Adéla Švanová -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová