Marketingový plán Nova Banka a.d. Banja Luka – Srdjan Andžič
Srdjan Andžič
Diplomová práce
Marketingový plán Nova Banka a.d. Banja Luka
Marketing Plan of Nova Bank A. D. Banja Luka
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analýza marketingového plánu Nové banky A. D. Banja Luka pro rok 2010. Teoretická část práce se pojednává o jednotlivých částech marketingového plánu a tvoří základ pro vypracování praktické části práce. Praktická část práce pak začíná popisem Nové banky A.D. Banja Luka, uvádí nás do dané problematiky. Dále v práci provádím vlastní situační analýzu a na základě této analýzy …víceAbstract:
The aim of this Master's thesis is to analyze marketing plan of Nova Bank A.D.Banja Luka from the year 2010. The theoretical part of the thesis describes the main parts of any marketing plan and creates the base for practical part of this thesis. Practical part starts with description od Nova Bank A.D. Banja Luka, it takes us deeper into issues. In the next step I'm creating the situation analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29950
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2012
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Tomáš Bravenec
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29950
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Marketingový plán pro specialistu na internetový marketing
Zbyněk Hyrák -
Project of Managing Credit Risk of the Selected Portfolio of the Bank Risk Exposures by using the Methods of Basel III.
Galina Saenko -
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
Veronika Šupová -
Brand audit maloobchodního podniku s luxusní módou Studio Cielo jako nástroj pro jeho posílení pozice na trhu
Dominika Zíková