Michal ŠVEC

Bakalářská práce

Úloha hudby v reklamě

The role of music in advertising
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o důležitosti hudby reklamního typu v reklamě. Cílem této práce je objasnění emoční reakce respondentů na reklamní hudbu. Práce postupně popisuje možnosti uplatnění hudby tohoto typu, její náležitosti a funkce. Následně se věnuje problematice emocí v hudbě. Těžištěm celé této práce je výzkum emocionálních reakcí posluchačů různého věku a pohlaví na rozdílné typy reklamní …více
Abstract:
This bachelor's thesis discusses the importance of music in advertisements. This work aims to clarify respondents' emotional responses to this advertisement type of music. The work gradually describes the possibilities of applying this type of music, its requirements, and its functions. Subsequently, it addresses the issue of emotions in music. The focus of this work is the research of emotional reactions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. PaedDr. Marie Slavíková, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠVEC, Michal. Úloha hudby v reklamě. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta pedagogická

Bakalářský studijní program / obor:
Hudba se zaměřením na vzdělávání / Hudba se zaměřením na vzdělávání (maior) + Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání (minor)