Využití obrázkové knihy - leporela v hodinách francouzského jazyka – Karolína Loučková
Karolína Loučková
Diplomová práce
Využití obrázkové knihy - leporela v hodinách francouzského jazyka
Albums de jeunesse en classe de FLE
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na využití obrázkové knihy - leporela ve výuce francouzského jazyka, se zaměřením na věkovou skupinu 6 - 10 let.V teoretické části práce jsou popsána specifika výuky francouzského jazyka u žáků 1. stupně základní školy. Je analyzován žánr leporela a jsou popsány možnosti jeho využití v hodinách francouzského jazyka na 1. stupni základní školy.Ve své praktické části nabízí …víceAbstract:
Le mémoire traite des possibilités comment utiliser un album de jeunesse en classe de FLE. Il se focalise sur l’apprentissage de français pour les enfants.Il analyse le genre album avec sa structure et son histoire. De plus, il propose comment travailler avec l’album en classe de FLE. Pour le mémoire, nous avons choisi l’album L’histoire de Babar de Jean de Brunhoff. Ensuite, il explique des expressions …více
Jazyk práce: francouzština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2023
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM7637
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2023
- Vedoucí: PhDr. Michaela Mádlová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Miloslava Dvořáková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 6. 2023 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - hudební výchova, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - francouzský jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Chapitres de l histoire de la chanson francaise - la chanson dans l enseignement du FLE
Martina Skácelová -
L'intégration de la bande-dessinée dans les manuels de FLE : l'exemple de Amis et Compagnie
Helena Djabliková -
Procédés et possibilités d’enseignement de la prononciation en classe de FLE du point de vue des enseignants en milieu tchèque
Jitka Zvolánková -
L enseignement dans la classe de FLE fondé sur les idées du cognitivisme
Terezie Ručková -
Comparaison des manuels du FLE du point de vue des critères de l’approche actionnelle
Alexandra Cirjáková -
La comédie musicale "Bernadette de Lourdes" en classe de FLE?
Natálie Feitová -
Analyse de discours de jeunes dans des archives INA : propriétés linguistiques et application didactique en FLE
Miloslava Mišurová -
Evolution de la présentation du discours rapporté dans les manuels de FLE de 2000 à 2020
Natália Liptáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
20. 6. 2023
Kohout, J.
20. 6. 2023